Płatności
Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.
Klient może wybrać następujące metody płatności:
– przelewem na rachunek firmowy:
Uniscale Sp. z o.o.,
ul. Opłotek 29,
01-940 Warszawa
mBank SA
ul. Królewska 14
00-950 Warszawa
konto 33 1140 1010 0000 2556 2300 1001
– za pobraniem (tylko gotówką).
– serwisem on-line Przelewy 24 (przy składaniu zamówienia).
Przy zakupach kartą kredytową, karta zostaje obciążona z chwilą dokonania zakupów przez klienta.
Kupujący, który złożył Zamówienie, może otrzymać od Sprzedającego, na wskazany przez siebie adres e-mail, fakturę elektroniczną. Kupujący, akceptując warunki Regulaminu Sklepu, oraz warunki Polityki Prywatności upoważnia Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106 b ust. 3 oraz art.106 n. ww. Ustawy o podatku od towarów i usług.
Kupującemu zostanie wystawiona faktura w formie papierowej, jeżeli w trakcie procesu składania Zamówienia lub w terminie trzech (3) miesięcy od daty odbioru Towaru u Sprzedającego, Kupujący złożył taki wniosek Sprzedającemu.
Dostawa

Nasza oferta jest ograniczona do mieszkańców Warszawy,
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
– transportu własnego
– nie ma możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie.
Zamówienia realizowane są od 1 do 2 dni roboczych. Gdy przygotujemy Twoje zamówienie do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.
Koszty dostawy:
– koszty wysyłki na terenie Warszawy – 23,00 zł.
– od kwoty 150 zł wysyłka na terenie Warszawy jest darmowa.
Zamówienia dostarczamy 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.